STOLT

United Dancers.. är nu inne på mitt 12e år då jag håller i denna underbara, energifyllda, gruppstärkande, kärleksfulla, dansande, värmande, fantasifulla, berättande verskamhet.

Unted Dancers... Varje generation påminner mig om att detta arbete som vi fältare erbjuder er, gör en liten (och även stor) skillnad för er, oss och hela skärholmen. Att ni får stå i fokus och berätta era historier genom dansen är otroligt osjälviskt och vackert.

United Dancers.. namnet som håller vad det lovar. Några gånger ovänner, många gånger vänner för livet. Lite tårar, mest kramar.

United Dancers.. Tack för att ni står ut med min 80 tals old school och för att ni uppdaterar och lär mig det nya i dans och musik.

United Dancers.. ingen danskurs, men definitivt en liten lära om livet. Tycker jag i alla fall :) Jag lär mig mycket av er! Inte minst tålamod, hehe :)

Nästa vecka har vi ett viktigt genrep, då vi visar stadsteatern att de har gjort ett klokt val i att låta oss uppträda där under våren. Jag är så förbaskat STOLT över verksamheten och er, for good and for bad. (til death do us part??, hell yes, jag ska bli en dansande mormor.. oavsett vad ni säger!).

Ni är verkligen dansande änglar. STOLT.. det är vad jag är över er.

// Mantha, fältassistent i skärholmen


Kommentarer
Postat av: Nilufer

du är bäst!

2009-12-22 @ 11:49:50
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Diana'

bääästa mantha :)

2009-12-23 @ 12:35:51
URL: http://dejaneh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej om man vill börja o dansa på united dancershur gör man då ?

2010-02-24 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0