Från Mantha!

Hej alla dansare!

Jag vill förtydliga att jag INTE har slutat med united dancers. Jag är där, som vanligt, men kommer inte kunna närvara varje måndag. Det ger er en bra chans att träffa de andra fältarna också + njuta av Rawnaks grymma koreografi.. jag börjar ju bli för mycket old school :)

Vill än en gång förtydliga om att det inte är en så stor förändring. Försök att vara positiva till förändringar.

Här kommer danslänkar som ni kan kolla in ifalla ni är intresserade. Check them out:

FLOW Industry
www.flowindustry.se
[email protected]
[email protected]

samt:
Riksteatern.se/pump


Peace, love and understandig.
Mantha

PS: Nilufer kommer vara med dom gånger Rawnak är ensam då och då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0