Dansdagen Vällingby

Hejsan alla glada!
Jag ville bara informera er om Dansdagen i vällingby den 27e augusti!
Lite kort om vad som kommer att hända:
- Det kommer att finnas workshops (bland annat en ledd av mig och Funky Fresh som ni kanske känner till)
- Konfrencier är ingen annan än självaste Andreas Weise från Idol!
- Pato Pooh kommer att vara där
- Dansuppträdanden
- Sist men inte minst: Dance battles!!!
Arrangörerna söker även medhjälpare. Är ni med och hjälper till lite under dagen blir ni bjudna på mat och lite annat smått och gott. Som medhjälpare är ni inte tvugna att stanna i 5000 timmar och bära stora betongblock, och så kan ni, om ni vill, få ett intyg på att ni har hjälpt till (Utmärkt att ha på sitt CV sen när man ska söka jobb!)
Hör av er till mig eller till Anna som håller i det hela.
Annas kontaktuppgifter:

Tel. 08-50805073

Mobil: 076-1205073

E-post: [email protected]

Vill ni veta mer om detta så kan ni kolla deras Facebook-sida:
http://www.facebook.com/event.php?eid=115645175188534
VI SES IMORGON! WOOP WOOP :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar vi dansen igen???

2011-08-29 @ 22:15:04
Postat av: Aleksandra

Hallo!! Jag kommer från Tumba gymnasiet, ska skriva en artikel till Södra sidan, skulle vilja veta mer om er! Skriv gärna, Ha det bäst

/Aleksandra

2011-09-01 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0