brev från mantha

Hej alla glada dansare! Jag vill verkligen tacka er för all den tid som ni har varit delaktiga i United Dancers. Det har varit helt underbart att lära känna er. Jag har sagt det tidigare men jag vill säga det igen... Ni gör Skärholmen till en fantastisk, underbar plats. Tack för att ni finns! Stort lycka till nu till Rawnak, Yohana och Anhar som tillsammans kommer att hålla i dansen under hösten. Håll er uppdaterade på bloggen så att ni vet vad som händer under sommaren. Jag lovar att komma förbi på med bebisen och hälsa på lite då och då ;) Många kramar! / Mantha

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK FÖR ALLT MANTHA! och tack för alla fina minnen.

2011-06-09 @ 20:29:49
URL: http://yohanawelday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0